Ne dorim ca produsele achizitionate sa fie pe placul dumneavoastra si sa fiti multumiti. Insa daca produsele nu corespund asteptarilor dumneavoastra, aveti dreptul de retur in termen de 14 zile din momentul primirii coletului, indiferent care este motivul.

Legislatia romaneasca (O.G.34/2014, art.9, alin.1) prevede urmatoarele: consumatorul beneficiaza de o perioada de 14 zile calendaristice pentru a se retrage dintr-un contract la distanta sau dintr-un contract in afara spatiilor comerciale, fara a fi nevoit sa justifice decizia de retragere si fara a suporta alte costuri decat cele prevazute la art. 13 alin. (3) si la art. 14.

Clientii nostri pot returna produsele cumparate in termen de 14 zile calendaristice de la primire, fara penalitati si fara invocarea vreunui motiv. Returnarea produselor se va face pe cheltuiala clientului in virtutea art.14 alin.2 din O.G.34/2014.

IMPORTANT!!

  • Modalitatea de a ne informa cu privire la returul unui produs este prin e-mail, la adresa contact@utilajegradinarit.ro
  • Cererea de retur transmisa pe email trebuie sa contina : NUME & PRENUME, NUMAR COMANDA, NUMAR TELEFON CONTACT, CONT IBAN ( pt restituirea banilor) si MOTIVUL RETURULUI (optional).
  • Va rugam sa expediati produsele pe urmatoarea adresa : Calea Dragasani, Nr 36, Pitesti, Arges. Produsele trebuie sa fie impachetate corespunzator, intr-o punga suplimentara diferita de ambalajul original, care sa le protejeze pe parcursul drumului, pentru a nu fi lipite etichete de catre curier direct pe ambalajul produsului. Ne rezervam dreptul de a refuza coletele ce nu sunt impachetate corect.
  • Costul transportului de retur este suportat de catre client, UtilajeGradinarit.ro va va returna suma pe care ati achitat-o initial, la primirea comenzii.  Puteti alege in acest sens orice firma de curierat care livreaza direct la adresa noastra, nu insa si Posta Romana.
  • Va recomandam ca dupa primirea produselor, sa le verificati astfel incat ele sa corespunda cerintelor dvs. Puteti returna doar produsele care nu au fost folosite sau spalate.
  • Pentru a putea beneficia de returnarea integrala a pretului platit, trebuie sa ne restituiti produsul cu toate componentele lui, fotografie de prezentare, ambalaj etc. In cazul in care nu ne sunt returnate toate componentele produsului sau acestea au fost deteriorate, ne rezervam dreptul de a restitui o suma de bani diminuata proportional cu valoarea cu care a fost diminuata valoarea de vanzare a produsului respectiv. In momentul sosirii coletelor, echipa noastra va face o scurta verificare vizuala a coletului in prezenta curierului. Daca se constata urme de loviri sau manipulari defectuoase ale coletului, sau daca starea acestuia nu este impecabila din punct de vedere al integritatii, se va face un proces verbal care sa semnaleze aceste probleme si o copie va fi inmanata curierului. Toate coletele primite si care respecta aceste conditii de returnare vor fi desfacute si fotografiate pentru a consemna starea la receptie a produselor din interior, si pentru a verifica daca starea produselor este identica cu starea lor din momentul completarii formularului de returnare. Orice inadvertenta intre starea declarata de consumator la completarea formularului de returnare si receptia propriu-zisa a produselor de catre personalul nostru specializat va conduce respingerea returului produselor, clientul fiind raspunzator de transportul acestor produse pana in sediul nostru specializat.
  •  După ce primim coletul, va vom returna banii în cont. De regula restituim suma de bani in termen de 3-4 zile lucratoare, insa in perioade aglomerate acest termen poate ajunge pana la 14 zile lucratoare.